GARNIER GREEN ON

U značky Garnier jsme spojili dědictví s důrazem na udržitelnost, zapojení publika a podporu ekologických iniciativ. Realizovali jsme 360° kampaň zahrnující akce, sociální média, OOH, rádio, e-mailový marketing, aktivace v Rossmannu a spolupráci s influencery. Výsledky: 130 hodin aktivací, 2 472 testů pleti, 3 300 experimentů, 550 workshopů, 41 802 distribuovaných testerů, 2,2 milionu impresí, 32,7 tisíce interakcí a 76% dosah – posílení image značky Garnier jako odpovědné a ke spotřebitelům přátelské značky.

 

contact us
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Nezbytně nutný soubor cookie by měl být vždy povolen, abychom mohli uložit vaše preference nastavení souborů cookie.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.

3rd Party Cookies

This website uses Google Analytics to collect anonymous information such as the number of visitors to the site, and the most popular pages.

Keeping this cookie enabled helps us to improve our website.